Tijd voor de nieuwste editie van de Social Travel 30, die het hoogseizoen van 2018 in kaart brengt. Welke Nederlandse reismerken hebben in de periode juli tot en met september het best gepresteerd op het gebied van online berichtgeving?

Secret Escapes behaalt wederom de hoogste score op het gebied van sentiment, maar verovert daarmee helaas nog geen plek in de lijst. Binnen de top 30 is Voigt Travel de reisorganisatie met de hoogste score op dit vlak. De aanbieder van belevingsreizen scoort voornamelijk door de samenwerking met bloggers. Zo zagen we onder andere positieve verhalen terug in onderstaande artikelen van o.a. Expeditie Aardbol en Globegirl, waarmee het merk direct een nieuwe groep potentiële reizigers weet te bereiken met succesverhalen. Ook Preston Palace doet het goed op het gebied van sentiment. De actie die het all-inclusive resort uitzette op Facebook leverde veel positieve reacties van potentiële bezoekers op. Wil je het complete artikel lezen? Klik dan HIER.

De ultieme route door Zweeds Lapland (7 dagen)

Zo mooi is Zweeds Lapland zonder sneeuw